Zašto je važno imati dobre ocjene i recenzije na Googlu

Broj recenzijaSvaka lokacija na Googlu ima neku ocjenu između 1 i 5. Od kuda ta ocjena? To je prosječna ocjena od svih ocjena koje su vam dali posjetitelji vaše stranice na Googlu. Neki od njih su bili kod vas pa su ocijenili vašu uslugu ili proizvod a neki ni nisu bili kod vas ali su vam željeli dati ocjenu na osnovu nekog iskustva sa vama.

Najčešće lokacije imaju nekoliko jedinica i puno 4-ki i 5-ca. Kako to? Jednostavno, većina je zadovoljna sa vašom uslugom ali uvijek se nađe neki Mrgud kojemu nikad ništa nije dobro. Ili ljubomorna konkurencija.

Ne brinite se zbog njih. Svi znamo da takvih ljudi ima ali su, na svu sreću, u manjini. Važna je konačna ocjena.

Nažalost, loše ocjene nije moguće ispraviti (kao u školi) jer možda netko stvarno nije bio zadovoljan sa vašom uslugom. Desi se ponekad, koliko god se mi trudili.

Ono što možete je potruditi se da sakupite što više dobrih ocjena. Jednostavno zamolite zadovoljne korisnike da odvoje 10 sec (ne treba više, 3 ili 4 klika – otvoriti kartu, kliknuti na trenutnu lokaciju, odabrati vašu lokaciju i kliknuti na zvjezdicu za ocjenu) i na svom mobitelu ocjene svoje zadovoljstvo sa vama.

Za Google je važno da vidi da sakupljate dobre ocjene. Zašto? Zato jer on na rezultatima pretraživanja želi ponuditi najbolje rješenje za nas. A on ne zna tko je bolji – vi ili vaša konkurencija. Google zna samo ono što mu korisnici kažu. Zato, neka što više korisnika kaže da su zadovoljni i to će vam bitno popraviti pozicioniranje na pretraživaču. I to besplatno.

Također, kada netko nešto traži na Googlu i ima mogućnost izbora između dvije lokacije – naravno da će odabrati onu sa boljim ocjenama jer su tamo veće šanse da i on bude zadovoljan.

 

Recenzije

Recenzije su također JAKO važne. Ako imate 2 ili 3 – svatko će pomisliti da je to napisao netko od vaših prijatelja ili članova obitelji. Ali ako ih imate 10, 30 ili 50 – to je već nemoguće dogovoriti. To je već velika količina korisnika koji stvarno pišu o vama. I to, najčešće, iskreno. Svaki novi korisnik će sa velikim zanimanjem pročitati što to drugi kažu o vama, jer najvjerojatnije i njih čeka slično iskustvo.

Osim što Google nagrađuje dobre recenzije sa boljim pozicioniranjem na pretraživaču – one su često presudne u odluci da li će vas netko posjetiti ili nazvati.

Sjetite se koliko puta ste pitali nekog prijatelja da li zna nekog dobrog mehaničara, frizera, restoran… i ako vam je taj prijatelj rekao svoja dobra iskustva s nekim – najvjerojatnije nećete tražiti ništa drugo nego ćete i vi ići tamo. Ili nećete nikad ići na mjesto za koje su vam rekli neko loše iskustvo.

Recenzije su jako moćna stvar.

Ukoliko dobijete (a desi se) neku negativnu recenziju – nije ju moguće obrisati (osim ako je uvredljiva) ali je moguće odgovoriti na nju, ispričati se, objasniti situaciju kada se dogodilo negativno iskustvo. Vrlo je važno reagirati na negativne recenzije. Tada ostali vide da vam je stalo do njihovog zadovoljstva.

Naravno, dobro je reagirati i na pozitivne recenzije i komentirati ih ili se, jednostavno, zahvaliti na pohvali.