Kako izračunati broj potrebnih panorama

Ovo su preporuke Googla za planiranje panorama unutar virtualne šetnje, koje će na najbolji način pružiti najbolje korisničko iskustvo.

Kada planirate korake – pokušajte da se sa svakog mjesta fotografiranja vidi sljedeće mjesto fotografiranja, da se panorame ne povezuju kroz zidove.
Nije ugodno kada korisnik “prolazi” kroz zid i odjednom se nađe negdje… izgubljen u prostoru.

 

Pred ulazom

Preporuča se napraviti prvu panoramu 3-4 metara od ulaznih vrata poslovnog prostora a drugu panoramu 1 metar od ulaznih vrata. Na taj način će korisnici moći vidjeti vanjski izgled zgrade u kojoj se nalaze poslovni prostori i puno lakše će ih naći kada budu dolazili. Osim toga, u trenutku kada ugledaju zgradu već će se osjećati ugodno, kao da su već bili kod Vas jer će im to biti poznato. Molimo Vas da osigurate mogućnost blokiranja vrata da stoje otvorena (a da to nije sa vatrogasnim aparatom koji drži vrata). Staklena vrata također moraju biti otvorena u trenutku fotografiranja, kako bi korisnici vidjeli da se tu može ući.

 

Unutar poslovnog prostora

Nakon ulaznih vrata sljedeća panorama je oko 1 metar od ulaznih vrata i dalje svaka 3 – 4 metra unutar poslovnog prostora. Važno je da se sa svake panorame vidi mjesto prijašnje i sljedeće panorame, bez ikakvih prepreka (zidova, polica, stolova, namještaja…)

Ostale prostorije se povezuju kao i kod ulaza – vrata moraju biti otvorena i radi se panorama 1 m pred vratima i oko 1 m nakon ulaska u prostoriju.

Pogledajte neke primjere (kliknite za puni prikaz):

tlocrt-legenda02  označava put kojim će se korisnik kretati
tlocrt-legenda01  označava mjesto na kojem se radi panoramska fotografija od 360°

 

Primjer rasporeda panorama u restoranu s terasom

Primjer rasporeda panorama u poslovnom prostoru

Primjer rasporeda panorama u uredskom prostoru

Primjer rasporeda panorama u velikom prodajnom prostoru